Počet položek v košíku: 0 0,00 CZK

Objednávky

  • Jak objednám zboží?
    • Nákup je umožněn registrovaným i neregistrovaným zákazníkům. Výhodou registrace je zjednodušení objednávání zboží, kdy nemusíte při každé objednávce opakovaně vyplňovat své kontaktní údaje - ty máte v systému e-shopu automaticky uložené; a dále pak přístup k účtu, kde je možné sledovat stav objednávek, či reklamací.
    • Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku, zvolíte lokalitu, způsob dopravy a platby a odešlete svou objednávku.
    • Po odeslání objednávky obdrží kupující, na zvolený e-mail, potvrzení o přijetí objednávky ke zpracování. Tento e-mail je generován automaticky a slouží pouze pro kontrolu.
    • Po zpracování objednávky je odeslán informační e-mail s potvrzením objednávky, případně e-mail s podklady k platbě bankovním převodem. Nikdy nezasílejte platbu předem, před potvrzením objednávky a obdržením e-mailu s podklady k platbě.
    • Objednávky jsou zpracovávány v co nejbližším možném termínu a expedovány nejpozději do 2 pracovních dnů. Ve výjimečných případech se může tato doba prodloužit, např. v období dovolené či svátků.
  • Jak zjistím, že jste mou objednávku v pořádku přijali?
    • Bezprostředně po bezproblémovém odeslání objednávky obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste uvedeli ve své objednávce, automaticky generovaný potvrzovací e-mail o přijetí objednávky.
    • Pokud e-mail neobdržíte a nenajdete jej ani v nevyžádané poště (složka SPAM/Nevyžádaná pošta), mohlo dojít k chybě. V tomto případě nás, prosím, kontaktujte.
  • Kde najdu číslo účtu k úhradě své objednávky?
    • E-mail s podklady k platbě obdržíte ihned po zpracování Vaší objednávky.
    • Věnujte, prosím, zvýšenou pozornost při vyplňování všech platebních údajů (variabilního symbolu a částky, včetně DPH). Při zadání necelého nebo nesprávného VS nebo jiné částky se platba nespáruje.
  • Proč se mi nedaří dokončit objednávku?
    • Někde nastala chyba. Zpravidla je to tím, že máte v nákupním košíku více zboží, než je skladem. Zkontrolujte si proto, dostupnost zboží v nákupním košíku a případně upravte jeho množství a dokončete objednávku.
    • Dalším možným problémem je skutečnost, že jste před dokončením své objednávky nezaškrtli povinná zaškrtávací políčka - souhlasy. Proveďte kontrolu a dokončete objednávku.

Nenašli jste, co jste hledali, neváhejte nás kontaktovat

Potřebujete poradit ? Objednávky

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací