V souladu s obchodními podmínkami jsou práva z vadného plnění vyřizována dle zákona. Odkaz na reklamaci je součástí každého e-mailu s potvrzením objednávky. Na tento odkaz stačí jednoduše kliknout, vyplnit jej a odeslat.
Po přijetí vyplněného formuláře Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Prosím, neposílejte zboží zpět bez předchozí domluvy s námi.
Upozorňujeme Vás, že zasílané zboží je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození nebo zničení.
**************************************************************************************************************
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: (a DIČ)
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)
Kontaktní osoba:
Telefonní číslo:
E-mail:
Poznámky:
Reklamované zboží:
Datum nákupu:
Číslo faktury:
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení reklamace:
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.
****************************************************************************************************************